♫musicjinni

יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל גבר עם נשירת שיער עד להתקרחות טיפול בהתקרחות נשירת שיער

video thumbnail
למידע על נשירת שיער והתקרחות באתר הבית http://bit.ly/neshira.
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל גבר עם נשירת שיער עד כדי התקרחות, והפחד מקרחת הטריד אותו מאוד בעקבות תפקידו בהופעה ציבורית.
האירידיולוגיה איפשרה לזהות מהם התהליכים הפנימיים בגוף שגרמו לו להקריח, מה הגורם לנשירת שיער, ובדרך זו להתאים טיפול בהתקרחות דרך טיפול טבעי ומותאם אישית למקור הבעיה ולמניעת נשירה לטווח הארוך ולא רק ע"י תכשירים חיצוניים.
M.D בנטורופתיה ורפואה טבעית ואינה רופאה ברפואה קונבנציונאלית בתואר Ph.D-N.D יונה ליאור בעלת תואר
נשירת שיער והתקרחות מוקדמת עלולים להיות מלחיצים מאוד ולעיתים נראים בלתי הפיכים, אך אל תמהרו לקבל עליכם את "גזר דין" ההתקרחות ואל תיכנעו מוקדם לנשירת השיער.
נשירת שיער, דילול שיער, והתקרחות עלולים לנבוע ממגוון רחב של גורמים, ועל רובם וודאי אינכם יודעים, כגון חוסר איזון הורמונלי, לחץ נפשי, טראומה גופנית, תרופות מסוימות, תזונה לקויה, אלרגיות ועוד.

אבחון אירידיולוגי בשיטתה של יונה ליאור יאפשר לכם באבחון אחד מקיף ולא פולשני, דרך הסתכלות בעיניכם בלבד, לגלות מה המקור לנשירת שיער ולהתקרחות אצלכם. כיצד? כל איברי הגוף מקושרים דרך סיבי מערכת העצבים אל העין ומשדרים דרכם כל שינוי או תהליך שמתחולל בהם, ואלו באים לידי ביטוי בגוונים, חריצים וסימנים על גבי העין.פענוח סימנים אלה מאפשר לזהות את כל התהליכים הפנימיים בגופכם וכמו כן את המצב הנפשי מנטלי, לזהות את המקור המדויק לבעיות השיער מהן אתם סובלים.

-~-~~-~~~-~~-~-
Please watch: "🤯 בטן"
https://www.youtube.com/watch?v=8qyvZ3S6Nss
-~-~~-~~~-~~-~-

יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל גבר עם נשירת שיער עד להתקרחות טיפול בהתקרחות נשירת שיער

Disclaimer DMCA