♫musicjinni

מתכון לעוגת שמנת קדאיף של קרין גורן - פודי

video thumbnail
קרין גורן מכינה עוגת קדאיף בשתי שכבות עם קרם שמנת עשיר באמצע, בטעם של פעם. עוגה שנזללת ישירות מהתבנית בעזרת כף ועונג גדול
🍪
למתכון המלא –
https://foody.co.il/foody_recipe/%d7%a2%d7%95%d7%92%d7%aa-%d7%a9%d7%9e%d7%a0%d7%aa-%d7%a7%d7%93%d7%90%d7%99%d7%a3-%d7%a9%d7%9c-%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%9f-%d7%92%d7%95%d7%a8%d7%9f/?utm_source=youtube&utm_medium=text_link&utm_campaign=foody_recipe_shotef
🍪
עקבו אחרינו –

אתר: https://foody.co.il/?utm_source=youtube&utm_medium=text_link&utm_campaign=home_page
רוצים עוד מתכונים טעימים וכתבות שוות? הרשמו לפודי: https://bit.ly/2UEwuoK
פייסבוק: https://www.facebook.com/FoodyIL/
אינסטגרם: https://www.instagram.com/foody_israel/
טיקטוק: https://www.tiktok.com/@foody_il
🍪
אודות –

ברוכים הבאים ל- Foody- המיזם הקולינרי הגדול בישראל והראשון מסוגו, אשר מכיל מגוון עצום של תכנים קולינריים, תכניות בישול ומתכונים מכל הסוגים.
מאחורי פודי עומדת שורה של אנשי קולינריה מהמשפיעים בישראל, ביניהם: שפים, בלוגרים, מתכונאים, מפיקים, יועצי מטבח, יועצים קולינאריים, צלמים ועוד. הנבחרת של Foody מציעה לכם איכותי של עשרות שפים מובילים בישראל ביניהם ישראל אהרוני, תמרה אהרוני, קרין גורן, כוהנת האפייה והקונדיטורי, משה שגב, שי-לי ליפא ועוד רבים וטובים אחרים.
לצד השפים הבכירים Foody, מביא לפניכם גם מתכונים של מיטב הבלוגרים מתחום הבישול והאפייה בישראל. ביניהם אפשר למצוא את רחלי קרוט, בעלת הבלוג "קרוטית" ששברה את הרשת עם מתכון ללחם טחינה וחלת שום; עז תלם, בעל הבלוג The kitchen coach, שמתכוני הכרובית שלו הפכו לספר מצליח; מעיין טרודל, כוכבת האינסטגרם ובעלת הבלוג המצליח "שטרודל" שכל מתכון שלה הופך לויראלי ברשת תוך שעות; אפרת ליכטנשטט, בעלת הבלוג "אז מה את עושה כל היום"; אולגה טוכשר, בעלת הבלוג "המרכיב הסודי" שמתמחה במטבח טבעוני; יונית צוקרמן, בעלת הבלוג "מלכת המטבח" ואלופת המתכונים המשפחתיים; נטלי לוין – עוגיו.נט עם מתכונים טובים ומפורסמים, דניאל עמית מלכת הפסטה ואוכל המושחת, רון יוחננוב שמבשל אוכל בוכרי אבל לא רק, שר פיטנס, כוהנת הכושר שמלמדת להכין מתכונים בריאים כמו פשטידת קישואים דיאטטית ועוד.
🍪
תגיות ערוץ –
#פודי
#foody
#מתכון

מתכון לעוגת שמנת קדאיף של קרין גורן - פודי

Disclaimer DMCA